pondělí 15. srpna 2016

HORÁRNÍ ASTROLOGIE-ODPOVÍ NA KAŽDOU OTÁZKU

astrology 5Co je horární astrologie a jak nám může pomoct?
Horární astrologie je obor astrologie, který nám odpoví na každou naši otázku. Je často označována jako jedna z nejstarších disciplín astrologie a její základy byly postaveny již někdy mezi 8.-17. stoletím. Jedním z hlavních představitelů, kteří ji s úspěchem rozváděli byl anglický astrolog William Lilly.
A co je k ní tedy potřeba?
Stačí váš dotaz. Nicméně i to, jako vše v astrologii má svá pravidla. 
Bude-li vše otázka nepromyšlená, položená z legrace nebo z jiného "zkouškového" důvodu, nelze na ni správně odpovědět.
Na správně položený dotaz, dostanete správnou a konkrétní odpověď.

Přečtěte si, jak se správně ptát:

  1. Horární astrologie nejlépe odpovídá na otázky , na které se dá odpovědět ANO/NE, i když objasní i postoje a motivace druhých lidí.
  2. Otázky mají být jednoduché a jasné. Jděte rovnou k tomu co vás zajímá, například máte dotaz na práci, ale ve skutečnosti vás zajímají peníze, chcete se zeptat zda vás miluje, ale ve skutečnosti chcete vědět, zda se rozvede a zůstane s vámi. Chce to tedy promyslet to, na co potřebujete znát odpověď.
  3. Jsou-li do otázky zapojeny další osoby, je důležité osvětlit jejich vztah k vám (přítel, kolega, bratranec, sourozenec, teta nebo strýc, rodič, manžel, milenec, soused, dítě, zaměstnanec, zaměstnavatel, učitel, nepřítel, atd.)
  4. Je možné odpovědět i na více otázek v jedné souvislosti, např. "Měla by dcera změnit školu? Bude v ní úspěšná a dokončí ji? Nebo "Najdu svou peněženku? Je vhodná doba na odlet do zahraničí, nehrozí mi tam nebezpečí?
  5. Horární astrologie má nejlepší vypovídací hodnotu v časovém horizontu cca půl roku. Jako bytosti vybavené svobodnou vůli můžeme budoucnost ovlivňovat a měnit.

Příklady otázek :

Láska a vztahy:
  • Miluje mě?
  • Rozvede se?
  • Budeme spolu?
  • Mám si ho vzít?
  • Je mi věrný?
  • Vrátí se zpátky?
  • Budu mít děti?
  • Co ke mě cítí?
Majetek a finance, práce a podnikání:
  • Koupíme dům?
  • Koupí XY náš dům?
  • Mám začít podnikat ?
  • Mám si najmout další lidi?
  • Vydělám tento rok dostatek peněz abych mohl rozšířit svou firmu?
  • Měl bych odejít z práce a pustit se do podnikání?
  • Mám odejít do důchodu?
  • Propustí mě z práce?
  • Prodlouží mi smlouvu?
  • Vyhraju? Mám sázet?
  • Přijdou mi nějaké neočekávané peníze?
  • Budu dědit?
  • Je částka, za kterou chci prodat své auto reálná k prodeji?
  • Mám si koupit to a nebo to?
Ostatní:
  • Vyhraju soud?
  • Vyhraje můj tým zápas?
  • Vydaří se dovolená?
  • Jaké bude během plánované události počasí?
  • Dostanu se na vysokou školu?
  • Udělám zítra zkoušku ve škole?
  • Najde se moje ztracené "Cokoliv?"
  • Mám se odstěhovat?
  • Ukradl mi soused peníze?
  • Svěří mi soud dítě do péče?
  • Kam jsem položil své brýle?
  • Kde jsou mé léky?
  • Zjistí biopsie rakovinu?
  • Měl bych jít k lékaři s bolavým žaludkem?
  • Vrátí mi kamarádka peníze?
  • Kam jsem založil vkladní knížku?
Jak vidíte otázek, které můžete horární astrologii položit je nepřeberné množství. Dbejte jen na to být konkrétní a ptát se jen na to, co je pro vás v současnosti důležité. 
Objednávat můžete ze dvou variant:

Analýza 1. otázky standart -zpracování do 5 dnů

Analýza 1. otázky expresní- zpracování do 24 hodin od připsání platby.