neděle 7. června 2015

NA CO SE NEPTAT TAROTOVÝCH KARET

22-Minor-Discs-AceMyslíme si, že tarot nám může odpovědět na všechno, že? Myslíme si, že když máme nějaký problém, vyložíme si karty a je po něm, hned máme odpověď.
Tak to ale mnohdy opravdu není!
Zatímco nám karty na určité téma poskytnou vhled, návod, nebo dobrou radu na řešení našich problémů, jsou tu i otázky, na které bychom se ptát neměli.

Zde je přehled otázek, na které bychom se ptát neměli
  • Opustí můj milenec svou manželku, rodinu a jejich děti? Nebo jakékoliv podobné otázky týkající se života jiného člověka, který s námi přímo nesouvisí. I při výkladu musíme respektovat soukromí jiného člověka a nenořit se do jeho života aniž by o tom věděl, nebo dal dokonce svolení.
  • Vyhraji v loterii, Sazce, Sportce? Tato otázka je velice častá a  já na ni odpovídám, i když musím uznat, že sázení a hraní je věc náhody. Nicméně rada, kdy vsadit, kdy si koupit los je již o pravdě, ne o štěstí.
  • Nenávidí mě můj bývalý? Nebo jakýkoliv jiný dotaz, který se zabývá takovými velice negativními emocemi. Nenávist je tak silné slovo, že nás může často negativně ovlivnit na podvědomé úrovni. A na druhou stranu, pokud dostanete odpověď ano, nenávidí, tak co s tím dál? Není to konstruktivní odpověď, spíše vás zdeptá a vezme vám energiia chuť do života. Místo toho přeformulujeme otázku z 'nenávidí mě' na 'co mohu udělat, aby se naše vztahy zlepšily'
  • Kdy zemřu, nebo kdy budu dědit a po kom? Opravdu i takové otázky dostávám a jsem z nich dost smutná. Sice nesoudím, ale je mi to líto. Otázka kdy zemřu nám nikdy nemůže pomoci, k ničemu dobrému. Pokud se včak chcete potýkat s depresí, smutkem a strachem, ptejte se, ne ale mě ...prosím,...
  • Jak se jmenuje má spřízněná duše? Tak to tarot opravdu neumí-pojmenovat významné lidi ve vašem životě. Můžeme však zjistit, jaký typ člověka to je, jaké má vlastnostni, jak vypadá, kde se potkáte a spostu dalších věcí. Jen ne jméno:) Na druhou stranu, na Zemi žije něco kolem 7 miliard lidí, tak proč hledat jen jednoho, musí tu být spousta duší, se kterými se budeme cítit velice dobře a které nás mohou něco naučit.
  • Jsem těhotná? Věřte nebo ne, na to vám nejlépe odpoví těhotenský test.
  • Otázky na zdraví. Zde nenahrazujeme lékaře, můžeme však doporučit abyste si došli na prevenci, prohlídku, nebo můžeme nahlédnout do průběhu toto a toho onemocnění. Tarot však vaši nemoc nevyléčí!! 
  • Mám vzít tuto práci? Nebo jakákoliv otázka, která začína na 'Měl bych....'  Je nutné si uvědomit, že je třeba vzít zodpovědnost za svůj život do svých rukou, ne do rukou kartáře!! Proto je lepší se zeptat: Co bude kladem a co záporem, pokud tuto práci přijmu?  ' Co bude následovat, když udělám to a nebo ono?  Souhlasíte? Zde totiž již dostanete upozornění na to, co je pro vás lepší a co vás může přivést do problémů. Tak dáváte prostor sami sobě- rozhodnout se na základě vlastního úsudku o svém životě.
  • Obecné otázky- co mě čeká, co se stane, vdám se, budu šťastná? A spousta dalších nekokrétních dotazů.  Na ty je totiž velice obtížné vykládat, obzvlášť, pokud nejde o výklad osobní. Víte, já říkám, že mohu popsat desítky stran tím, co vás ve vašem životě čeká, ale proč? Jak vám to pomůže? Já jsem raději za konkrétní problém, na který mohu konkrétně odpvdět. Vše ostatní je zbytečná ztráta času pro mě a peněz pro vás.Zde obecně platí a je známé to, že čím vágnější otázku položíte, tím vágnější odpověď dostanete
  • Kdy se budu vdávat? Kdy pojedu na dovolenou? Kdy? Není nic špatného ptát se na to, kdy se co ve vašem životě má odehrát, nicméně odpověď musí předpokládat, že se opravdu vdáte, že opravdu pojedete, že se něco opravdu stane. Ale co když ne? Co když se to stát ani nemá? I zde doporučuji přeformulovat otázku třeba takto: Co musím vědět o své svatbě, co bych měla vědět, nebo udělat, abych se vdala, abych mohla jet na dovolenou, abych......
  • Vyhraji soudní spor? To je opravdu v rukou soudců. Vy se můžete zeptat, co mám udělat, aby pro mě soud dopadl co nejlépe? Mám si najít nebo vyměnit právního zástupce? Jak bude reagovat protistrana?  Já osobně nejsem právník, tudíž se přirozeně ani v právu nevyznám, co ale umím, je přečíst v kartách správné odpovědi.
Takže co je cílem tohoto článku? Navést vás na to, jak klást správně kartám otázky, abyste dostali co nejkonstruktivnější odpovědi a rady.
Nejlepší otázky jsou tedy ty, které vám pomohou udělat ta nejlepší rozhodnutí ve vašem životě.
Nejlepší otázky jsou tedy ty, které vám dávají prostor k prozkoumání různých možností.
Nejlepší otázky jsou  tedy ty, které se zaměřují na tazatele, ne na druhé osoby.
Následující otázky jsou užitščné výchozí body pro přeformulovní vašich dotazů:
Co potřebuji vědět o...?
Co musím udělat, abych dosáhl toho a toho....?
Co mi stojí v cestě a jak to mohu překonat...?
Jak mám zlepšit své schopnosti?
Co je potřeba změnit v...., abych byl spokojený?
Jaký je potenciál této činnosti...?
Proto, pokud vás napříště napadne otázka ' Budu se letos vdávat?', zkuste se karet zeptat Co mám udělat, abych se letos vdala?
Vždy je důležité se nejprve zamyslet nad tím, co vlastně chcete vědět. 
A ještě jedna poznámka k tomu, než se vůbec rozhodnete nechat si vyložit karty. Jste schopni unést i odpověď, která vás nemusí potěšit?
A pokud se vám článek líbil a chcete už konečně umět tarot, doporučuji vám můj kurz tarotu, o kterém si více můžete přečíst zde