úterý 24. května 2016

ROZKLAD NA TŘI KARTY

Výstřižek123Další věcí, se kterou jsem se potýkala v začátcích bylo to, jaký rozklad mám zvolit. A nebyla jsem jistě sama. Totéž řeším i se svými studenty.

Pochopit významy karet není zas tak těžké, horší je jak je při položené otázce vyložit.


Jaký mám zvolit rozklad?
Mám vykládat keltský kříž?
Kolik karet mám vyložit, abych dostala správnou odpověď?

Níže je tedy několik variant a návrhů na to, jak ze tří karet dostat konkrétní odpověď.

Můžete je používat jak pro Tarot, tak pro karty Lenormand.

Přehled slouží jen jako odrazový můstek, abyste měli jakýsi vzor a věřím, že časem přijdete na to, jak si tvořit rozklady sami, podle otázky, kterou dostanete, nebo kterou kartám sami pokládáte.


Pochopení dané situace


Minulost-současnost-budoucnost
Současná situace-Co je překážkou-rada jak ji řešit
Co vám pomůže-co vám bude bránit-jaký je váš potenciál (čeho můžete v dané situaci dosáhnout)
Problém-příčina problému-řešení problému
Situace-akce(co mám udělat)-výsledek
Situace-na co je třeba se zaměřit-jak to dopadne
Co si myslím o dané situaci-co cítím-co mám udělat
Kde stojím teď-o co se mám snažit-jak se tam mám dostat
O co se snažím-co mi stojí v cestě-jak to mám překonat
Co můžu v dané situaci změnit- Co nemohu změnit-čeho si nejsem vědoma
Co se mi již osvědčilo-co nefungovalo-klíčový poznatek z této situace

Vztahy


Tazatel-partner-jaký vztah je 
Co chcete od vztahu tazatel - co chce od vztahu partner - kam vztah směřuje
Co vás k sobě přitahuje - co vás naopak rozděluje - na co byste se měli zaměřit
Jaký mám opravdu vztah k partnerovi-jaký má vztah on ke mně-jak se bude vztah vyvíjet

Rozhodování o čemkoliv


Silné stránky - Slabé stránky - Rada
Příležitosti – překážky a výzvy -Výsledek
Možnost 1 - Možnost 2 - možnost 3
Varianta 1 / Varianta 2 / Co byste měli vědět, aby bylo vaše rozhodnutí správné
Co mi přinese A –co mi přinese B –co mi přinese C


Pochopení sebe sama


Mysl – Tělo- Duch
Materiální stav - emoční stav - Duchovní stav
Vy - Vaše současná cesta- váš potenciál, kudy dál
Co mám dělat – co nemám dělat-jak to bude pokračovat
Co je mým úkolem-jaké vlastnosti k tomu potřebuji-jak naplnit svou cestu
A tak dále, a tak dále. Fantazie nemá hranic, jen je důležité vědět na co vykládám, co se chci dozvědět a jak věci řešit.
Rozklady ze tří karet jsou alespoň pro mě velice důležité a k výkladu mi velice často stačí. 
Na dobrý výklad nepotřebujete deset karet, stačí jedna, dvě nebo tři.