neděle 19. dubna 2015

KARMICKÉ ÚKOLY V KOSTCE

kuk obrazek

Karmické úkoly v kostce

E book KARMICKÉ ÚKOLY V KOSTCE vám přiblíží vaše karmické zatížení, úkoly, které máte v tomto životě řešit, navrhne, jak se s nimi vypořádat a zvládnout je co nejlépe-samozřejmě pro vás.
Každý ze 78 úkolů znázorněných tarotovými kartami, vám podá vysvětlení daného úkolu a návrh na jeho vyřešení.
Kniha je vlastě takovou příručkou a vodítkem k vylepšení karmických zátěží, vztahů nebo situací, které nám komplikují život.
Jasně zde pochopíte, co máte dělat a jak se ke karmickým úkolům otevřeně postavit.

Pracovat můžete s vlastními tarotovými kartami, pokud je nemáte a jste alespoň trošku zruční, v příloze najdete obrázky k vytištění. Pak je stačí nalepit na čtvrtku, nebo tvrdý papír a máte i své tarotové karty.

Co získáte:
Dozvíte se co jsou to vlastně karmické úkoly
Úkoly znázorněné Velkou Arkánou
Úkoly znázorněné Malou Arkánou
Tarotové karty k vytištění
Bonusové kapitoly
-tarot a čísla
-kapitolky se karmických výkladech
-mapu rozkladů pro jakýkoliv partnerský vztah
-šablonu pro určení charakteru osoby

To vše, celkem přes 100 stran textu a obrázků můžete mít za 199 Kč/ 8€
Objednejte si ebook ve formátu PDF
 Paní Svatavo,jsem velice ráda, že jsem si váš ebook pořídila. Nejenže mě zaráží, že své současné, ale i minulé karmické úkoly poznávám, ale vím jak se k nim mám i postavit. doufám, že se mi díky vaší knize bude dařit i do budoucna a poradím si s každou životní situcí. Ještě jednou díky Květa, Vaše stálá čtenářka