úterý 21. dubna 2015

MINULÉ ŽIVOTY A NEGATIVNÍ ENERGIE, KTERÉ SI Z NICH PŘINÁŠÍME

Paní K. se na mě obrátila s jejím problémem, který už nevěděla jak řešit. Občas měla velké, bodavé bolesti v podbřišku, které jí znepříjemňovali i intimní život. Lékaři nic nenašli, prý je vše v pořádku, tak si řekla, že se obrátí na mě, jestli bych nepomohla.
Já nejsem léčitel, takže jsem hledala příčinu jejích bolestí v minulých životech.
U paní K. šlo o to, že měla nevyřešené negativní energie, které jí způsobovaly její problémy. Přišly jsme na tento příběh.
Paní K. byla v jednom ze svých minulých životů bylinkářka, žena, která pomáhala lidem v jejím kraji s nemocemi.
Byla ještě poměrně mladá, když se jí stala tato událost. Matka jakéhosi vlivného muže, rytíře, byla nemocná, ten ji k ní zavolal a přikázal ji matku vyléčit. Nicméně žena již řekla paní K. , že je čas k jejímu odchodu, že jí už nemá pomáhat a má ji nechat v klidu odejít.
Zlost a smutek toho muže, ze smrti své matky, byli tak velké, že paní K. mečem pobodal a to právě do břicha, do těch míst,kde měla bolesti.
S tímto činem v jejím minulém životě vznikly i negativní energie, které se dají pročistit. Tak jsme to i udělaly a bolest se znovu zatím neozvala :)
Mimochodem, ta žena, která ji prosila, ať ji již neléčí je v současném životě její matka a muž, který ji zabil je její současný manžel. Takže na tomto případě je krásně vidět, jak jsou lidé z minulých vztahů provázáni do vztahů současných a co si mají spolu řešit.
Paní K. tvrdí, že pro pročištění negativních programů z tohoto minulého života se vyjasnil vztah s jejím manželem a že se oba cítí více uvolnění a jsou si i bližší.
Toto byl jen jeden z případů, kdy pomohlo čištění negativních programů z minulých životů.
Vy, kterým jsem již tento počin dělala, můžete vložit vaši reakci do komentářů, budu ráda.

 
 
E.E. na 12.10.2014
3 recenzí
Děkuji p. Svatavo za výklad a budu se řídit radami. Cítila jsem toho hodně netuše kde se to bere. Navíc mám z min.životů jako žena opatrnost k mužum a nevěřím jim.takže jsem sama. Ráda si zaplatím i další služby. Zatim moc děkuji.
 

 
V rámci výkladu odvádím i přivtělené duše, tedy diskarnáty, kteří nás mohou někdy i nechtěně dost potrápit.
 
Jindřiška L. na 12.10.2014
3 recenzí
Dobrý den paní Svatavo,ted jsem si pročetla email od Vás a věřím tomu o čem mi píšete.Moc a moc Vám děkuji za odvedení diskarnátu a budu se řídit radama které jste mi nabídla.V tomto životě Boha,Ježíše,Anděly a Archanděly velice miluji.Ted aspon mohu pochopit proč jsem taková jaká jsem a přiznávám všechny svoje chyby.S Vaši pomocí pujdu tou lepší cestou života.Máte muj velký dík! Zdravím Vás,Jindřiška
 
 
K... na 29.09.2014
3 recenzí
Dobrý večer paní Svatavo, mockrát Vám děkuji, je až neuvěřitelné, že jste se do hodně věcí strefila. Opravdu jsem hodně emocionálně záložená a měla jsem s tím pořád co dělat…., vztahy s bývalými partnery, pak jsem si něco i dost řešila s manželem, ale to možná nasvědčuje tomu, proč mě chce a chtěl vždy maximálně materiálně zabezpečit atd……. Jinak v posledních dnech jsem měla hlavně zažívací potíže, což bylo asi čištění a ve spoustě citových věcí jsem si najednou udělala větší pořádek. Mockrát Vám paní Svatavo děkuji a také Vám přeji hodně zdraví, spokojenosti, štěstí a lásky.